I huvudet på Cicci

Följande inlägg är händelser taget direkt ur Cicci's liv.

17 februari 2008

Lördag...

...och det känns som måndag!
Jobbat idag!
Kunde inte somna för än klockan var lite över två i natt, inte så roligt när man skulle upp vid kvart över sju! Svintrött och frusen travade jag in i duschen, tog lite tid innan man vaknade. Känndes som man skulle stå och somna i duschen. Fixade i ordning mig, käkade frukost och stressade sen bort till jobbet!
Jobbade till 17:10 sen kom min käre far och hämtade mig. skulle upp till syrran idag och äta mat. Så hade mormor och morfar kommit hit idag! Sen såg vi på melodifestivalen, tyckte verkligen att sanna nilsen skulle gå vidare. Så underbart ljuvlig röst! Efter det sappade vi över till TV4 så kollade vi på "se upp för dårarna" den var ju faktiskt bra...

Ja då ska man upp i morgon och snabbstäda lite. Sen jobba i fem timmar, hoppas att Martin kommer hem ungefär när jag slutar! Saknar honom skitmycket! Tyvärr tror jag inte att han hinner sakna mig lika mycket, han har fullt upp med sina grejer!

Usch, jag måste ta ner mina julgardiner...som tur är så är där inga tomtar eller något liknande på dom...men det känns helt enkelt FÖR rött! Har bara inte pallat, för de gardinerna jag ska sätta upp i tv-rummet måste kemtvättas...Måste vattna blommorna också. Men fan man känner ju inte för att vara hushållig när man inte får respons eller hjälp av sin andra hälft.

Ha! lustigt, googlade precis lite grann kom nämligen att tänka på halsbandet jag fick av min älskling i torsdags, tyckte nämligen själv att det liknade en "Pernilla Wiberg" design och det sa mamma också idag, men jag bara -Nääää, det e det inte (för jag frågade Martin om det) men nu hittade jag att det var det ändå. Lite klyddigt förklarat men ni fattar nog ändå!

Nä fyy på mig nu är klockan ännu mer än igår vid den här tiden! (<--hehehe, jo visst!) Måste ju sova lite grann!

*over and out*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar