I huvudet på Cicci

Följande inlägg är händelser taget direkt ur Cicci's liv.

21 maj 2008

Detta eviga dilemma...kommer man någonsin förlova sig??


Nu har jag ändrat mig angående rött guld i förlovningsringen! Har hittat ett par jättefina ringar som kommer passa bra med en smal alliansring senare ;) men problemet uppstår i kvaliteten, jag är lite kräsen! har läst så mycket om att vitt guld gulnar om man inte behandlar det varje år, om man inte har palladium i (tror jag) men allra bäst (och dyrast såklart) är platina och det behåller den vita färgen hela tiden plus att det är tåligare än vitt guld!! Men ska fråga en guldsmed i morgon så får vi se om vi ska spara eller vad vi ska...det tråkiga är att Martin inte förstår mig...han vill komma så billigt undan som möjligt! Jaja här är modellen i alla fall!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar