I huvudet på Cicci

Följande inlägg är händelser taget direkt ur Cicci's liv.

17 oktober 2008

Åh, vilken underbar dag!

Denna dagen är en sådan dag man bara äääälskar. Det började med lite halvkasst väder, vilket gjorde att man inte hade någon större lust till något alls. Sen helt plötligt blåste molnen ut över havet och så  sken solen upp.


Låg och lyssnade på en ljudbok i morse, sen ringde syrran och frågade om jag ville följa med henne och Anna ner till centrum lite senare. Så det tackade jag ja till. Började pilla lite här hemma så det känns skönt att man fått gjort något här hemma!

Sen mötte vi upp den flummiga mr C. på saluhallen så fick jag låna kameran av honom! Jag fick ett sånt rus i kroppen att bara vilja köra ut någonstans och fotografera! Så när jag gick hem så tog jag bilen och körde ner till stranden. Tror att det blev ett och annat fint foto! men jag önskar att jag hade hunnit läsa mer i min fotobok så jag hade haft mer "kött på benen" men jag får kanske skippa några kapitel och läsa det nödvändigaste för tillfället... Jaja, sen körde jag till ICA och improviserade ihop något som ost/lök/svampfylld lövbiff med klyftpotatis och pepparsås, det lät väl gott...? återstår att se om smaken blir som tanken. 

Ha det så bra allihopa, som bara offrar allt ni har för att gå in och läsa min underbart roliga blogg som nästa är SÅ överbelastad att jag får begränsa er genom att skaffa inloggningskonto till er! NOT! NO WAY! haha vad tror ni?!... att jag är BrunettBella?? Ja vem vet!

Ha nu en UUUUNNNNDERBAR fredagkväll! (för det ska jag!)
PUSS!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar