I huvudet på Cicci

Följande inlägg är händelser taget direkt ur Cicci's liv.

29 oktober 2008

Älsklingen hade inte glömt mig...

Skäms så mycket för att jag blev så arg och ledsen på Martin igår. Trodde verkligen att han hade glömt mig men klockan fyra ringde det på dörren och där stod en man med en bukett blommor...


Klockan sex så kom Martin hem och jag var fortfarande sur för att han inte hade uppvaktat mig på morgonen, det betyder mest för mig, sen fick jag babbla ur mig lite och böla en skvätt och så säger jag att du har ju inte ens köpt en paket till mig... Då springer Martin ut och rotar fram en liten ask i jackfickan och kommer in med den till mig! Och skåda här, vad som låg i den lilla asken och väntade på mig...


Och förlåt mig för att jag var nedstämd igår, när ni andra kom för att fira mig!

1 kommentar: