I huvudet på Cicci

Följande inlägg är händelser taget direkt ur Cicci's liv.

11 november 2008

Barnförbjudet - Lalala

Vet inte vad jag ska skriva om, vet bara att jag måste! Alla dessa måsten, finns mycket jag måste... Vet bara inte vart jag ska börja, måste ringa runt lite, måste skriva, måste kopiera papper, måste skicka iväg, måste, måste, måste.... I normala förhållande är detta inga problem men i mitt fall så känner jag mig förlamad...vågar inte ta det där steget. Blir stressad, orolig och deppig av absolut ingenting! USCH! Varför har jag sådana problem?? HJÄLP MIG! AAARRRGGH...

Vad ska man göra för att få den där peppningen, den där viljan det där "go'et". Jag vet att när jag väl börjat med något jobb så brukar jag inte vara så här osäker! jävla skit

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar