I huvudet på Cicci

Följande inlägg är händelser taget direkt ur Cicci's liv.

26 november 2008

GOD MORGON

Första dagen på läääääääääääääääääääääääänge som jag går upp innan kl 8:00. Men fy vad skönt det var! Ska nog sätta piskan på ryggen och komma upp i tid i fortsättningen!


Visst nu hade jag en anledning idag! Har lovat mamma att jag ska stå vid dörren hos elgiganten när de öppnar så att jag kan köpa "Mamma Mia" filmen till henne. De säljer den för 99:-, så visste jag inte när de öppnade med tanke på att där ligger en Ica butik bredvid så jag tänkte att de kanske öppnade 9 p.g.a det men nu när jag kollade på deras hemsida så öppnar de inte för än kl 11:00.. jaja, då hinner jag göra mig i ordning och gå ner om Åhléns först!!! Måste bara handla de fina pepparkaks-granarna att hänga i granen, har tänkt på de länge och nu hoppas jag bara att de inte är slut!

HAJ'PO!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar