I huvudet på Cicci

Följande inlägg är händelser taget direkt ur Cicci's liv.

1 december 2008

Måndag hela veckan!



Ja, då återstår det att se om man får någon respons på den där speciella ansökningen!!

En lyckad glöggbjudning igår, försökte göra det så mysigt som möjligt trots att jag inte hade fått upp några julgardiner, men det lyckades väldigt bra. Hela min familj var här, mamma, pappa, syrran, svågern, deras dotter, svärmor, den andre ingifta svågern och så klart min älskling! Till glöggen gjorde jag mandelmusslor med hallon i och grädde på, sen hade vi så klart lussebullar och pepparkakor sen envisades vissa om att dricka kaffe så då tog jag fram lite julmust också till oss "icke-kaffe-drickande". Vi gömde i och för sig godiset, men det kommer fler tillfällen att äta upp det! Men det kändes riktigt bra och så klart lite julmusik!

Nä nu är det top model..måste kolla in Carros kusin ju! Ciao!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar