I huvudet på Cicci

Följande inlägg är händelser taget direkt ur Cicci's liv.

22 februari 2009

Uttråkad..

Sitter här hemma i min ensamhet. Har tvättpass mellan 14-18. Snart slut! Sen måste jag ut och gå en sväng, tänkte promenixa bort till syrran. Får flirta med henne och fråga om jag kan få äta med dom. Martin är iväg och det är inte så roande att äta själv! 


Igår var vi hos Magnus (Carro's nyfunna kärlek!) han bor då i Skanör. Vi var lite sena dit för jag tänkte som så här; Skanör, ja men det ligger väl där i närheten av Malmö - Limhamn någonting (jo visst tjohej) fick då höra av Martin att det är en bra bit därifrån. Så det tog då en timme istället för vad jag tänkt mig, max 40 min. Nu var det ju inte hela världen men det känns lite dumt. Väl där så fick vi en liten fördrink och sen en apetiser (svingod, enkel sådan; räkor stekta i chiliolja lite pressad citron och kryddor på det). Så satt vi och snackade en stund sen blev det middag, kycklingfilé med sallad. Smaskens och nyttigt också! Efter lite vin så vågade vi oss på "guitar hero" och "lips". Ja det var en rolig och trevlig kväll. Nästa gång får vi försöka kontra med en lika trevlig kväll! ;-P  Vi körde hem ungefär vid halv ett och var inte hemma förrän två, nä det var inte lätt att hitta vägen på sina ställen det låg snö överallt. Vågade inte köra mer än i 70 på motorvägen och det bästa är då att allt det är ju bort töat idag!

I morgon är första dagen på mitt nya liv... får se hur det går, återkommer med rapport!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar