I huvudet på Cicci

Följande inlägg är händelser taget direkt ur Cicci's liv.

25 mars 2009

Ensam...

Idag är dagen D
Dagen Då jag ska sova själv.... Iiiihh!
Hur ska detta gå?
Inte vet jag, men det är en jäkla tur att jag inte sett på spökerier på lääänge, för då skulle jag inte somnat förän jag var så trött att jag inte hade orkat hålla ögonlocken öppna.

Usch det är lite segt idag, känner ingen inspiration alls. Vet inte hur det ska lösa sig. Måste gå i affärer för att få idéer... Men det hinner jag inte för allt är stängt när jag är hemma.

Jag vill hitta på något men jag vet inte vad, bara att jag vill göra ett sådant ryck att jag inte hinner tänka på konsekvenserna. (alltså åt det bra hållet då, jag hade inte tänkt hoppa framför ett tåg...)

Waffels idag YHEY!! Massor med glass och grädde och liiite sylt på, så blir det fin fint!
(det är väl det enda jag kommer hitta på idag...äta våfflor tills jag spyr!)

Nä nu är min lunch slut! Får se om jag skriver lite ikväll, annars i morgon same time & place!
Be there or be squear!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar