I huvudet på Cicci

Följande inlägg är händelser taget direkt ur Cicci's liv.

7 mars 2009

Trött

Snackade med Lina i 3½ timme i går kväll. Avslutade samtalet vid kvart över tolv, sen kom jag ut till Martin (som låg och snusa i soffan) Rent pigg säger jag, lite på skämt, -Ska vi se en film??

Ja och så blev det, faaast jag somnade efter en stund och vaknade upp någon gång vid fyra. Jippie och jag som ska tvätta klockan sju, tänkte jag. Och här sitter jag nu, i pyjamas och ett par jeans, har första maskinen igång och i väntan på den så bloggar jag ju! Snart dags för byte!

Jaja, blev ju först med att gratta Lina på 20-års dagen!!☺
Stackar'n skulle jobba... 
Hoppas hon får sin post så att den inte kommer bort! (kan ju inte skriva varför än för hon läser ju min blogg!)

Nä efter maskinbytet ska jag göra en födelsedagshyllning till LAINA!!!

*BRB*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar