I huvudet på Cicci

Följande inlägg är händelser taget direkt ur Cicci's liv.

17 april 2009

ÄNTLIGEN!!!!!

Från och med måndag tillhör jag inte längre de arbetslösa!! FY FAN VAD SKÖNT! Äntligen är det min tur att få chansen till ett "svenssonliv"!!!

Nu har jag varit inne och förhandlat fram min lön, inte riktigt samma som jag hade i höstas, men som Claes sa så är de ju generösa med löneförhöjningarna! Men det blir ju dock mycket mer än vad jag har levt på nu. Ska inte glömma att be Kerstin dra extra skatt bara för jag lär nog behöva det om jag inte ska få en skattesmäll nästa år! Hoppas bara att allt flyter på och att jag får fortsätta efter provanställningen!

Claes sa ju att det kunde hända att jag fick göra annat när det var lite på denna fronten och det har jag inga som helst problem med, tycker det är kul med variation. Så länge de visar mig hur jag ska göra (om det är något jag inte kan då) så är jag inte rent tappad utan att jag klarar det mesta! Va fan jag har ju varit butikssjäljare, tryckare, dsikplockare, caterer så jag kan nog klara en hel del! WIEEEE!!

Snart är det helg och kan det bli en bättre start på helgen?! Dessutom är det kalas i morgon, min solstråle till systerdotter fyller 1 år!! LÄNGTAR efter att få träffa henne, funderar på att sticka dit ikväll! ;-P

MASSOR MED "HAPPY-KRAMAR"!!

1 kommentar:

  1. GRATTIS GRATTIS GRATTIS!! Vad roligt :D Är det på din pojkväns jobb eller? Kramar

    SvaraRadera