I huvudet på Cicci

Följande inlägg är händelser taget direkt ur Cicci's liv.

26 april 2009

Ja så fyllde ju Melissa år den 18:e April...

Jippie, paket!!!
Fick en massa roliga leksaker, kom ska jag visa!
Sen var det dags att äta, prinsessan intar sin tron! Fixar till håret lite så att hon set representabel ut, jaja kronan lite på sne men vad annars efter lite cognac... ;-P
Ooo, tårta! Men vem har spillt ketchup på???  :-°
Första steget, sked intar position i mun...
Ooo, den närmar sig, andra steget... MEN VAD ÄR DETTA, bara ett ljus???...SNÅLT! Jag kräver att få tala med hovmästaren! Nåja, den ser god ut i alla fall
Steg tre. Första smakbiten, ATTACK!!!
Moi, und my lööv! (hehe...fransk-tysk-svengelska)
Så, slut för idag tack för idag. Nu ska jag dra mig tillbaka till min sängkammare... UNDERSÅTAR, BÄR MIG!! (egentligen testade vi bara cykelsitsen som hon fick i present av sina päron! Vad trodde ni att vi hade för sjuka lekar??)

TJINELING!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar