I huvudet på Cicci

Följande inlägg är händelser taget direkt ur Cicci's liv.

13 april 2009

Nu är det slut!

Så jäkla tråkigt, vill vara ledig läääääääääääääääängre! Så mysig att få rå om varandra! Ja som tur är det helg snart igen! 


Skulle på att göra krabbelurer nu i kväll. Så såg jag att jag inte hade någon mjölk, men så hade jag precis 1,5 dl grädde vilket det skulle vara fast mjölk... Ja jag körde på, men det blev lite för fast så jag smälte lite smör och hällde i men det hjälpte bara lite så jag tog lite vatten. Sen när jag stekte så fick jag ta en tårtspade för stekspaden var i diskmaskinen. När jag då skulle vända skiten så gick den sönder och då såg jag att det var helt fel konsistens (mer som sockerkaka) så jag hottade in den i ugnen istället! 

Summan av det hela blev så att det som skulle blivit krabbelurer blev krabbelursmakande sockerkaka! Godnatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar