I huvudet på Cicci

Följande inlägg är händelser taget direkt ur Cicci's liv.

25 augusti 2009

Tisdag!

Då var det Tisdag idag!

Nu är det bara några enstaka dagar kvar till festen. Har en del att fixa om man säger som så! Men det mesta är inköpt nu i alla fall. Det enda där är kvar att köpa till dekorationen är blommorna. Sen ska jag komplettera till tårtingredienserna och annat till tårtan. Ska ta ledigt på fredag så att jag hinner med allt. Som tur är har jag mamma, syster, svärmor och svägerska till hjälp! Pappa får väl passa lilla snuttan. Totalt blir vi nu 37 för Rickard kunde inte komma, hans arbetskamrat hade schabblat till det ännu en gån så han och Patrik fick stanna ytterligare två veckor i Australien.

Jag bara hoppas att allt klaffar, att vi får tur med vädret och att det blir SUUPERTREVLIGT!


Nu till en annan sak, jag har tänkt om angående förlovningsringarna. Vet inte varför jag skulle ha så höga krav, det är absolut inget fel på de "färdig gjorda" som Reutners har i sin affär. Det behövs ju inte vara gjort hos en guldsmed, för jag har ju hittat en modell som jag vill ha. Måste tänka lite logiskt och ekonomiskt också. För det är ju inte priset på ringen som bevisar priset på vår kärlek! Jag skulle i alla fall jättegärna förlova mig på Mallorcaresan som vi ska göra inom kort! Men nu är det så mkt utgifter med fest och resa sen vet jag inte om de hade hunnit bli färdiga tills resan! Nå ja, funderar på att smita in om där idag och kolla pris och leveranstid! hihi!

Nä nu ska jag återgå igen!
Ciao!

1 kommentar:

  1. Ja nu när vi båda kommer att ha fast arbete, så tänkte vi, varför inte?! Vi är ändå så trötta på vår hyres där mycket är så gammalt men ingenting blir gjort. Jadå vi kommer båda två på lördag! Ses då :) Kram Rebecka

    SvaraRadera