I huvudet på Cicci

Följande inlägg är händelser taget direkt ur Cicci's liv.

5 augusti 2009

Vill vara hemma idag!

Fan det är så fint väder, känner inte alls för att sitta här och dra...
Martin är ledig och har säkert stuckit till stranden för att njuta i solen, syrran kan gå ut när fan hon vill för att njuta. Funderade på om jag skulle sticka bort till byggfynd efter lunchen. Skulle skaffa en sån där smyglist till några skyltar som vi ska ha... Problemet är bara att jag känner för att promenera dit men jag lär väl inte orka bära det tillbaka. Får se, det är ju inte prioriterat heller så jag får kanske bara höra det i efterhand i så fall! Önskar att jag hade mer ärenden runt omkring som gjorde att jag slapp sitta konstant vid datorn. Blir så jäkla trött av det! Känner mig so en zombie...

Har kommit i en svacka så jag känner mig kanppt lycklig, bara gnäller och klagar på allt! Hoppas det släpper. Känns inte bra för det går ju ut över Martin känner jag... :-/
Känner mig ganska betydelselös! Genomskinlig, som att jag bara finns men ingen ser mig! Jobbigt att försöka hålla humöret uppe, blir liksom en fasad! Tror att det beror på att det är så lite att göra på jobbet! Ibland undrar jag om jag ens gör rätt. Har ingen att rådfråga eller som jag kan få tips och ideer från... Mycket kom nog efter att Andi lämnat oss... Känns som allting kvittar ingen glädje att komma till jobbet, sitta ensam på ett rum isolerad! Får se hur länge jag orkar! Kanske blir bättre när semestern är över!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar