I huvudet på Cicci

Följande inlägg är händelser taget direkt ur Cicci's liv.

26 januari 2010

Funderingar...

Tankarna springer i huvudet.

Funderar på framtiden

...hus, bröllop och barn!

Man börjar liksom längta lite.

Nu har jag en nära vän som snart ska gifta sig.
Syrran och även andra tjejkompisar väntar barn.
Sen kommer hustankarna in för det är mitt första steg mot de andra två stegen.

Jag har sagt det redan från början att jag vill ha hus innan jag skaffar barn "för att ha det på det torra". Samtidigt har jag sagt att jag ska gifta mig innan jag skaffar barn, p.g.a bevisliga skäl!

Och tyvärr förskjuts alla drömmar på grund av ekonomin! Är det inte hemskt... :-(

Nä, men när ni ser att vi ska flytta till hus så kan ni börja förbereda er för både bröllop och barn! ;-P


Dagens flum:
Undrar hur det känns att ha ett barn i sig, antingen kommer jag (djupt filosofiska Cicci) tycka att det är helskumt och få panik eller så kommer jag (starka självsäkra Cicci) tycka att det är helt underbart och inte alls frukta någon förlossning... Dock tror jag att det kommer pendla mellan dessa två så kanske får man diagnos schizofreni då också!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar