I huvudet på Cicci

Följande inlägg är händelser taget direkt ur Cicci's liv.

5 mars 2010

Gud vad skönt att sett är fredag!!


Idag har jag haft så mycket spring i benen så hade man släppt ut mig så hade det nog sett ut som när man släpper ut korna på grönbete!!! Har känt mig så kreativt laddad idag, det måste bero på den klar blåa himlen och den strålande värmande solen!! Bara längtar tills i morgon, upp kl 7 för att tvätta under tiden käkar man frukost, sen sticka iväg och träna och sen vet jag inte vad som händer! Skulle behöva städa men det kan vänta i värsta fall. Jag passar hellre på att njuta av vädret! Ikväll är det Let's Dance, fredagsmys, jag tänkte inhandla varor så jag kan röra ihop min efterlängtade marängsviss, mmmm MUMS! Nä nu ska jag koppla av och njuta av den skakiga hemfärden!! Ciao!


Bloggar från iPhonen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar