I huvudet på Cicci

Följande inlägg är händelser taget direkt ur Cicci's liv.

31 mars 2010

Onsdag = Fredag

Ja då är det sista arbetsdagen denna veckan! Martin och jag tog ledigt i morgon, fick ett ryck och tänkte unna oss lite lyx! MEN det betyder inte att vi ska slappa! Nä jag tänkte att vi ska upp i tid och träna, så man har det avklarat. Sen ska syrran och jag påskpyssla lite med stumpan. Sen har jag inte mer planerat men det visar sig nog!!

Ikväll blir det keramik, blev bara lite omotiverad att gå dit för sist skulle jag ta med mig alster som jag har gjort tidigare så total dissade kuraledaren mina. För det första tog hon knapp sig tid att titta på mina saker plus att när hon väl tittade på det så tyckte hon bara att en var vacker och det var undersidan på prylen som hon gillade! Så menade jag på att vi skulle ju visa upp vad vi hade gjort, men införstått så dög väl inte mina alster! Förutom en som jag gjort till mamma, men den blev inte bra i glasyren så jag får jobba lite mer på den! Så det blev bara till att plocka hem mina andra saker igen!

Nä nu ska jag göra mig i ordning för dagen!
Ha de

1 kommentar: