I huvudet på Cicci

Följande inlägg är händelser taget direkt ur Cicci's liv.

15 februari 2008

Oooo, Blå himmel och solstrålar...det bådar gott!

God morgon!

Sov faktisk bra i natt! Ja förutom att jag fortfarande har ont i min axel...och lite i höften! Får väl ta och ringa en sjukgymnast idag.

Var precis inne och kollade på ticnet.se och konstigt nog så finns det fortfarande lediga platser till riverdance! Bara längtar till den 13 mars när vi ska dit. Har typ drömt om att se dom sen första gången man fick se en föreställning på tv.

Ja då ska man vara hemma sjlv i helgen. Sambon är iväg med svågern på ett LAN de arrangerat, typ 3:e gången de kör detta LAN:et. Fast jag lär ju inte vara ensam, dels ska man ändå jobba i helgen sen så har jag alltid syrran att umgås med!

Fick ett jättefint halsband av min älskling igår, ett guldhjärta! Sen var vi ute och åt på kvällen efter att jag slutat jobba.

Nu tänkte jag äta lite frukost, kommer väl en kvällsrapport sen.

Tjingeling!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar