I huvudet på Cicci

Följande inlägg är händelser taget direkt ur Cicci's liv.

25 mars 2008

Ojojoj!


Vilken händelserik dag!! Vaknade i morse av att Martins bror ringer typ lite över sex är jättehysterisk, hörde att han skrek "någon har kört in i...". Ungefär där blev jag klarvaken. Martin kastade på sig kläderna och for iväg. Efter kom jag gående (ville inte att Martin skulle ta längre tid på sig av att vänta in mig). Väl uppe vid deras mors hus så möts jag av en syn med förstörd framsida och två (tre med gärningsmannen) förstörda bilar. Nä, tänkte jag detta är inte sant! Vi tre hade nämligen precis igår kommit hem körande i Remi's Probe för vi hade hälsat på Lina i Västerås över påskhelgen! Den allra bästa höjdpunkten av allt var att det var Tette´s (MC-skola) son som dessutom är körlärare inte bara hos sin far utan även i Malmö som hade rammat rakt in i deras egendom! Ovan på allt med sommardäck DEN 25 MARS UNDER RÅDANDE VINTERVÄGLAG....LITE SKANDAL, eller vad!?! Och han LÄR ju inte ha hållit hastigheten (50km/h) då han körde igenom fyra murade pelare en rad tujaplantor och två bilar, och ändå råkade välta en murad vägg längst bort vid garaget! Nä fy fan säger jag, han borde mista körkortet då det tydligen inte är första gången han fyllde i en skadeanmälan! (tydligen han som ligger och leker på vägarna/gatorna med sin MC! stabilt!) *spyr*

Annars jo det var SUUUUUPER-trevligt hos Lina. Kom upp i fredags vi 20:30 ungefär. Hittade egentligen inte på så där jättemycket men det lilla det räckte! och Kina som var så gott (till och med att jag åt de friterade bananerna med glass!) Tur att det inte spökade för mig, var lite rädd för det, vi sov ju trots allt vägg i vägg med badrummet! Nä det där lär jag ju göra om. Kanske vi komme
r till di
n student om inte annat så i sommar, vem vet! Köpte med mig en souvenir från Skultuna mässingsbruk, en liten förgylld skyddsängel! Tänkte nämligen att jag skulle samla en liten sak från varje resa jag gör och sätta i en hylla på väggen någon gång!

Chiao mo**er fu**rs  ;P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar