I huvudet på Cicci

Följande inlägg är händelser taget direkt ur Cicci's liv.

31 mars 2008

Suck!"#€?`#©$∞@


Fan jag får panik....nu klättrar jag på väggarna... Jag vågar inte, bara vågar inte. Det var som Martin sa igår, att när det gäller allt annat så är jag stark och vågar men fan inte när det gäller att ringa runt och presentera mig och fråga efter jobb. Jag är så jävla frustrerad. Jag har ju alltid haft "telefonskräck". Tror allt grundas när jag skulle ringa runt och fråga efter praktik i 2:a ring. Ringde för fan till nästan 90 ställen och fick bara napp på ett ställe! Sjukt, men kan ni föreställa er det. Fatta vad det har dragit ner mig ytterligare! Och det gällde bara praktik...gratis arbetskraft. Hatar att få nobben, vill inte utsätta mig för det, bara därför jag drar mig för det. Ni anar inte hur mycket det stör mig! Men jag vill inte bli kvar där jag är, vantrivs som fan! Känner mig så jäkla misslyckad! *ARRGGHH* (<-sällan!)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar