I huvudet på Cicci

Följande inlägg är händelser taget direkt ur Cicci's liv.

17 juni 2008

Dam,dam,ta-dam...

Yes! Äntligen har jag hittat min blivande vigsel-kyrka! Först hittade jag en hos en fotograf där han tagit foto utanför kyrkan, men så gick jag in och frågade var den låg och då insåg jag att det var liiiite för långt ifrån... nämligen utanför "Umeå". Så då gick jag in på http://pd-syd.mine.nu (kyrkor i skåne) och bläddrade mig fram till en väldigt vacker kyrka (bilden ovan) men jag avslöjar inte var den ligger, för jag tror inte det är många som vet om denna vackra byggnad!!

Tänk annars alla "bratz" från Malmö som söker sig dit så blir den fullbokad lagom tills det århundradet jag tänkt gifta mig!.. Naee, de går ju ente!

Nu undrar säkert alla som känner mig om vi ska gifta oss snart, men nej det behöver ni inte oroa er för. Men nu när syrran ska gifta sig så börjar man själv spekulera hur man vill ha det! MEn till alla er som ska gifta sig kan jag varmt rekomendera www.brollopstorget.se har hittat mycket information där som hjälpt till i planeringen!


*Tager du Cecilia ******* denne...*

Mmmm...*suck*  ;-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar