I huvudet på Cicci

Följande inlägg är händelser taget direkt ur Cicci's liv.

5 juni 2008

Vilken dag!


Jag vakande av att någon student tutade i en sån gas-tuta! Sen efter att ha blivit vettskrämd så blev jag ännu mer rädd när jag såg en spindel på Martins kudde som låg alldeles intill mitt huvud. Då jag for upp ur sängen, sprang ut och tog mitt elektrifierade insekts racket, springer in igen för att döda spindeln... så funkar inte skiten, nä då var batteriet slut.... ut igen och byta batteri, så var spindeln borta när jag kom tillbaka. Fick damp, började rycka av alla lakan och granska alla täcken och kuddar så den inte gömde sig där. Rullade till och med av den ca 8 cm tjocka bäddmadrassen men allt förgäves. Han har inte dykt upp ännu och jag är liiiivrädd för att gå och lägga mig i sängen i kväll. Funderar skarpt på att sova på soffan! Jaja, jag kom i alla fall upp i tid, som planerat, käkade frukost snabbt för att sen kl 9:00 flytta bilen från parkeringen. Vilket jag gjorde, så jag körde ut och tränade en timme på Nautilus Hangaren. Sen hem snabbt och duscha+raka benen för att sedan fortsätta ut till stranden och sola ett tag! Kom in vid två till centrum igen och parkerade bilen sen kunde jag ju bara inte undgå att titta på lite studenter... That's it for today!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar