I huvudet på Cicci

Följande inlägg är händelser taget direkt ur Cicci's liv.

30 september 2008

Nea, nu var det hög tid att skriva igen!

Sitter just nu och käkar vegetariskt... Orkade inte ställa mig och laga mat till mig själv. Så det fick bli HOT nudles med wokgrönsaker.


Efter en gråmulen dag och en timmes övertid (och en jättegod kanelbulle som väger upp det hela!), konstaterar jag att det är jävligt skönt att komma hem! Har hjälpt min sambos arbetsgivare att ta fram nya produktblad inför en mässa de ska ha, så det har hållt mig sysselsatt i två veckors tid ungefär. Blev väldigt nöjd med lönen, har aldrig tjänat så mkt i timmen som jag gör nu. Känn väldigt bra! Tänk om man hade fått ha det så varje månad resten av livet....MHmmm

Nä nu får jag sluta drömma

Vi trivs väldigt bra i den nya lägenheten i alla fall, har nästan fått allt på plats. Ska bara inhandlas någon hylla till och så ska vaktis fixa lite, sen får man väl undan det sista!
Igår när vi kom hem hade vaktmästaren varit och bytt kran, toasits och fixat badrumsdörren.
Mest glad över kranen så slipper vi skruva av slangen till diskmaskinen varje gång.

På tal om att flytta, så har de rakt över flyttat in nu! Lite skum på om det är ett bögpar eller om det är två killkompisar, men jag har sett dom ihop varenda gång och det är bara en tvåa så i sånna fall har de gemensamt sovrum... Men de ser inte ut som "typiska bögar". Får återkomma när jag vet mer!

Nu ska jag in och slänga mig på soffan och sappa lite!


"Ad interim, vale"

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar