I huvudet på Cicci

Följande inlägg är händelser taget direkt ur Cicci's liv.

2 oktober 2008

Första dagen i det arbetslösa livet....

...igen!


Suck, kändes tungt i morse när Martin stack iväg ensam... 

Tyckte det kändes skönt med ett "kontorsjobb" för en gångs skull!

För första gången i mitt liv var jag ju inte rent slut på kvällarna när jag kom hem och jag orkade t.o.m. handla mat och tillaga den utan att sucka! 

Ja hela jag blev till en positivare människa! (det vet jag några personer som kan instämma på)
Nu är det väl slut på det, välkommen tillbaka till helvetet med ett koncept som går ut på att "du får inte leva och må bra"

Usch nu börjas det redan, satt och bööla en skvätt innan och tyckte synd om mig själv! Men inte fan hjälpte det...

Och Martin som lever sitt race nu.... ja han har ju fullt upp med sitt 
LAN (vilket jag börjar bli jävligt trött på) Han ser inte när jag börjar bli deppig, inte förrän jag sitter och storbölar framför honom och han inte fattar varför så märker han det men kan fortfarande inte göra något åt det!

Nä det är inte lätt, jag ska vara glad att jag har min syster och hennes dotter att glädjas med i alla fall!
________________________________________

I morgon ska jag köra till "jobbet" och bjuda på fika, tänkte baka en JÄTTESTOR morotskaka. Är inte så jädrans high på tårtor så det får bli något enklare! Så jag kör väl en trippelsats i braspannan och hoppas på det bästa!
________________________________________

Träffade Sabina idag när jag var in om åhléns. Vi bestämde att vi skulle träffas på måndag, så hon kan komma och titta på den nya lägenheten! Ja så ska vi ju snacka lite skit också!

I morgon vill jag till ikea så att jag kan köpa hyllan till sovrummet och få min
 stereo på plats. Då när det har hänt ska jag lägga mig på sängen och koppla av till en av ljudböckerna som jag införskaffat idag.

Nu ska jag gå och knacka av spacklet så man är redo att lägga sig när man blir trött!


"Amor vincit omnia"

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar