I huvudet på Cicci

Följande inlägg är händelser taget direkt ur Cicci's liv.

7 september 2008

Nu var det ett tag sen sist!

Ursäkta avbrottet men jag har jobbat - slutat jobba, rest iväg på semester en vecka och hunnit flytta, sen sist! 

Nu har vi nästan kommit i ordning i vår nya lägenhet! Men det är seeeegt, man tömmer den ena kartongen efter den andra men ändå så känns det som om där är lika många kvar... *suck*
Insåg snabbt att vi nog skulle behövt en trea till allt skit man har samlat på sig, tänk jag är bara 23 (snart 24) och jag har redan blivit som morsan!!! Vi konstaterade snabbt att vi inte behövde fyra äggdelare, 6 ugnssäkra formar, 3 olika modeller vitringlas.... Ja ni ser själva! Men allt har ju inte varit så, jag har ju bytt ut en del också. I vått och tort har vi nu kämpat oss till slutet med en del kompromisser då så klart ;)
 "Martin fick ett nytt datorbord och jag fick en ny sängram, med tillhörande nattygsbord/nattduksbord/sängbord (__you name it!?!)"

Återkomer inom kort!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar