I huvudet på Cicci

Följande inlägg är händelser taget direkt ur Cicci's liv.

26 juli 2008

Snyft!

Åh...vad jag känner mig nere... :( Vill också mysa och ha det trevligt en fredag och lördag kväll... Nä då jag ska ju bara upp 4:45 dagen efter så det pallar man inte med då, särskilt inte efter ett 11 timmars pass... Fan jag vill ju bara njuta av livet för en stund... Nu sitter Martin och äter med syrran och hennes karr och dricker öl, ja inte för att jag skulle vilja dricka öl men! Och hur lätt är det att somna när man hör hela "stans" uteserveringar??? Jag läääängtar verkligen tills vi ska flytta... även om det är mysigt med livet här på kvällarna så är det bättre att kunna välja att gå hit i så fall! Fan vad jag är pessimistisk, bläää nu kallar sängen! God natt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar