I huvudet på Cicci

Följande inlägg är händelser taget direkt ur Cicci's liv.

13 oktober 2008

Hmm...

Sitter nu i vardagsrummet (oo, vad det känns bra att säga så!) och funderar på att man skulle byta soffklädsel... Vi fick ju en varm rost/terrakotta-röd klädsel till när vi köpte den. Och faktiskt skulle det ju passa bra nu när det är höst! Två problem... 1. Rummet kommer ju genast kännas mindre (det vet jag då vi upplevde motsatsen sist vi byta). 2. genast har jag ju fel färg på mina detaljer runt omkring, de är ju limegröna... Genast tänkte jag då att man kunde ha säsongsinredning, ja att man kanske investerar i något som passar hösten och så har jag det gröna till sommaren!


Det är fan inte lätt att flytta, för genast har man andra tankar och idéer som passar till denna lägenheten... Ja, jag får nog helt enkelt göra så! Tur att jag fyller år snart för då kan jag önska mig lite i present!

Sovrummet ska i alla fall gå i vitt/grått/silver/lila, och det ska jag inte ens ändra till jul utan jag ska köpa en sån fin vit pappersstjärna att hänga i fönstret (perfa med stora fönster, innan kunde jag inte ha sånna stjärnor!)

(för er som då läser detta och ska köpa mig en present, så återkommer jag med önskelistan!)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar