I huvudet på Cicci

Följande inlägg är händelser taget direkt ur Cicci's liv.

12 oktober 2008

Nästan frisk

Fan va gött, känner mig mycket bättre idag! Vågar knappt ropa hej men jag har inte blivit snuvig... Men jag e fortfarande skrovlig i halsen!


Jaja nog snackat om det. 

Har tillbringat helgen hos syrran nu när killarna suttit och fixat datorerna inför LAN:et. Känns skönt att få tillbaka sin syster igen, nu när lillan är så pass stor att hon sover bra och sysselsätter sig själv lite bättre när hon är vaken, så har man tid att snacka ostört med henne.
Igår kollade vi på ett småkryps liv, så jävla underbara pixar-filmerna är!! 
Idag stack vi bort till Ohlssons Basar men de stängde kl tre så jag hann bara köpa sånna handtag men sticker in i majskolven när man ska äta dom så där rakt-upp-och-ner. Sen stack vi bort och handlade lite mat! Fan egentligen har vi inte gjort något speciellt ju....och klockan är redan halv sju. Det är ju sanslöst. Hade jag nu inte känt mig krasslig så hade jag garanterat varit ute och promenerat och plockat lite där hemma, städat efter hantverkarna och ställt i ordning i sovrummet igen... Jaja det får vi ta en annan dag när jag orkar. Nu ska jag gosa med min systerdotter för hon sitter och tittar så där konstigt på mig när jag skriver.

PUSS HAJ!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar