I huvudet på Cicci

Följande inlägg är händelser taget direkt ur Cicci's liv.

15 februari 2009

ALLA HJÄRTANS DAG...

Denna underbara dag... eller är den överreklamerad?? Ja inte vet jag, men man anstränger sig ständigt för att göra det bästa och ändå blir det bara ett fiasko. Jag minns när jag var liten och hela familjen hade köpt varsin liten present för att dela ut till varandra under en myskväll med fika, umgänge, prat, skratt och glädje! Vart försvann den uppskattningen? Nu för tiden bryr sig inte hälften, inga presenter (inte för att det är saker och ting som betyder något men tanken bakom) ingen ansträngning för att försöka göra det där lilla extra... Nä, jag får kanske sluta med min generositet... Denna vackra bukett fick i alla fall gårdagens värdpar, mina underbara föräldrar. Tack för en god middag!

Så hade jag bakat RikTigA kärleksmums 
(i form av hjärtan)
Mmm, supergott!

1 kommentar:

  1. Ja, det behövs ju ibland! Men låter som ni haft det trevligt också! Kakorna ser jätte goda ut!! :D Ja jag har msn, rebecka_thunberg@hotmail.com. Men jag kan förvarna att jag är inne väldigt sällan.. Ha en bra dag!

    SvaraRadera