I huvudet på Cicci

Följande inlägg är händelser taget direkt ur Cicci's liv.

23 mars 2009

Lunch! Passar på nu...

Martin kallade mig till lunch redan kl 12:00 och så åt jag upp på 20 minuter så jag har lite tid tilll godo!

När man sitter så mycket vid en dator som jag gör hela veckorna så har man ingen större lust att sätta sig varken när man kommer hem eller till helgen! Så därför blir det lite fattigare med inläggen nu. Dessutom händer det ju inte så värst mycket när man jobbar. Sitter här i min egen lilla värld och det är ju inte stora variationer från den ena dagen till den andra.

I helgen så var mamma, pappa och jag iväg på "Bo Ohlsson" (vilket jäkla namn egentligen, fantasifullt, haha!) Gick där och strosade, tittade på potentiella födelsedagspresenter till (s')Mellis. Sen stötte vi på min föredetta svärfar och hans fru, har ju inte träffat honom på sex år! Snackade en bra stund, jättetrevligt, har tänkt många gånger på honom och man kan väl sakna de pratstunder man hade. Efter Bo'an så stack vi in om på ÖB och Åhléns också.

På kvällen lyxade vi tre till det och åt på "Soft Social Club". Båda päronen gillade både maten och stället. Så jäkla behagligt där är, verkligen SOFT!

I går kom syrran och (s')Mellis förbi, stannade för middag och sen följde vi dom halvvägs hem. Skönt att komma ut och röra på sig lite, sen var jag jättetrött så jag slocknade på soffan under en filt. Vi har det så jäkla kallt hemma, satans YB som snålar med värmen! Nä nu är det dags att åteergå till jobbet!

CIAO!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar