I huvudet på Cicci

Följande inlägg är händelser taget direkt ur Cicci's liv.

28 maj 2009

day two...

känns skumt, man är hungrig fastän man inte är det och jag känner mig trött men ändå inte. Torr i hela flabben, man äter ju knappt något fett som smörjer upp väggarna. Jag ska ju medge att jag skippar "middagarna" framöver, tänker ersätta dom med nudlar och lite "grönt". Jag ska ju inte ta livet av mig!!! Men jag kan medge att det känns som om fettet reducerats, helt ofattbart. På ynka två dagar! Ska bli kul och se hur länge det håller! Men nästa vecka ska jag köra en annan diet, eget påhitt. Tänkte typ två knäcke till frukost, ett ägg till mellanmål, sallad eller frukt till lunch, och sen får jag se hur resten lyder. Men det lär bli fettsnålt! Vill ju hålla mig fit till torso studion den 6:e!


"snart halvvägs!"

2 kommentarer:

  1. Gud vad duktig du är som dietar! Jag pallar ju aldrig med sådant. Försöker att träna lite extra istället. Har dock inte blivit så mycket av det på senaste tiden...jag måste skärpa mig! Ja det var jätte härligt i Prag :) Ah okej vad bra. Jag kan ev imorgon, onsdag, om jag inte ska hjälpa syrran med en grej.. Hur ser det ut för dig då? Kram

    SvaraRadera
  2. Ah okej. Låter sådär kul med stor-möte ju :-S På torsdag ska jag iväg med några kompisar, på fredag slutar jag i och för sig kl 15. Jobbar du till kl 17 då med? Ja jag vet, det är alltid så svårt att hitta någon tid som passar! Fattar inte varför det alltid ska vara så. Men men, that´s life I guess!

    SvaraRadera