I huvudet på Cicci

Följande inlägg är händelser taget direkt ur Cicci's liv.

5 juni 2009

FREDAG!!!

Äntligen fredag. Jag har lyckats ändra min kost och har tappat 3 kilo. Tror att det fortsätter neråt! Men man vet ju aldrig. Dock har det inte gått lika bra för Martin, alla dieter passar ju inte alla människor. Så det har mest känts onödigt för hans del, han har mest blivit trött, sur och hängig!

I morgon bär det av till the studio på turning torso! Syrran och jag ska dit och leka modeller för en dag! Kommer väl lägga upp några foton här sen. Ska bli skitkul... Tre ombyten, tre olika stilar hoppas att det blir bra bara. Tänkte att jag skulle ner till solariet ikväll och jäsa lite, måste hinna till systemet först och handla lite till i morgonkväll, ska för första gången till sommarnatta på Tingvalla (har aldrig lockats av tingvalla men... :-/). Hopppas det blir trevligt med alla töserna i alla fall! ;-P Får väl ha med en liten kamera och knäppa av lite foton, var ett tag sen jag la ut några nu. Det har i och för sig inte hänt så värst mkt heller. Åter till ikväll... sen ska jag bort en stund till syrran och gratulera min pappa på namnsdagen, ge honom en stor kram och en present, sen ska jag hinna göra ansiktsmask, måla naglarna.

JUST D, vi skulle tvätta också! satans MÖG hatar att tvätta, man hinner aldrig med något än sina sysslor känns det som. Jag sa det till Martin, varför springa som en jubelidiot och städa så det är kliniskt rent överallt när man ändå inte har tid att bjuda hem någon (och när man väl har tid så kan ingen komma!)



Nu kallar jobbet igen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar