I huvudet på Cicci

Följande inlägg är händelser taget direkt ur Cicci's liv.

5 maj 2009

KORS I TAKET!

I går hade jag en vänförfrågan på Facebook, och ni kan aldrig gissa vem det var (så klart inte!) Sussi, en gång en av mina två bästa vänner. Sen bara dog det ut när jag inte fick någon respons på varken mail, sms eller julkort. Testade att ringa någon gång också men då var hon inte hemma sen ringde hon inte upp. Så jag drog slutsatsen att hon inte ville ha med mig att göra. Fick dessutopm reda på att hon ska gifta sig i juni. Det blev jag både glad och ledsen över, glad för hennes skull men ledsen för min för allt jag gått miste om. Undrar varför det blev så här? Hoppas på svar idag, återkommer med rapport!


HALLÅ ALLA BLOGGVÄNNER VART TAR NI VÄGEN?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar