I huvudet på Cicci

Följande inlägg är händelser taget direkt ur Cicci's liv.

18 juni 2009

Lotta L

Du behöver inte vara orolig. Inget allvarligt menat, det finns ju alltid tillfällen man är oense. Jag vet att Andreas ångrade oerhört mycket att han skrivit i lite otrevlig ton till dig! Det sa han efteråt och han var så orolig då du inte hörde av dig, att det var en reaktion av hans mail. Så "om jag kan få honom att känna sig lite bättre" genom att förmedla det till dig så är det gjort!

Ja Andreas var en väldigt speciell människa en del hade kanske svårt att tas med honom, men det handlade bara om att ta honom på rätt sätt. Har aldrig haft någon direkt killkompis men det var precis det jag kände för honom, han var en väldigt bra vän som nästan alltid fick mig på gott humör! Jag önskar bara att jag skulle få chansen att lära känna honom ännu bättre. Jag kläckte iden att vi kunde starta eget ihop eftersom vi hade samma intresse och kompletterade varandras kunskaper. Vi kom bara så långt som att jobba ihop på Teleservice, men bara det var skoj!

Jag är bara förbannad på honom, han hade fått en andra chans till ett drägligt liv efter att ha tagit sig tillbaka från en koma och så väljer han själv detta öde. Det finns ingen som (ännu) kan komma på någonting som skulle kunna vara orsaken till händelsen.

Tack för din omtanke!
Jag tycker så hemskt synd om familjen, sörjer djupt med dom...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar