I huvudet på Cicci

Följande inlägg är händelser taget direkt ur Cicci's liv.

9 juni 2009

Tisdag

Har nu nästan sett alla terminator filmerna, fast jag lyckades inte hålla mig vaken under den tredje. Idag är det biovisning för den fjärde filmen (måtte jag inte somna då!!). Ska bli kul, åker in lite tidigare till Entré och käkar, sen film (också på Entré) och sen kan jag få sova i bilen på vägen hem och så var denna dagen också gången!

Usch eller ja jag vet inte, det känns bara så drygt för tillfället, bara o'prioriterade uppgifter på jobbet just nu. Men det kan ju bero mycket på att min närmsta "bollare" har semester. Upptäckte dessutom att jag hade ett fel i förra utskicket, så dags nu när det redan ligger ute hos kunden! Men vafan, så blir det när en ändring kommer i sista sekunden innan det ska "tryckas". Andreas och jag körde iväg lite för att fotografera landskap, skulle uppdateras på hemsidan och det var ju lagom med sol till det!

Tog förresten på mig sommarfina kläder idag, för det så ju så lovande ut i morse. Men ack så fel det blev när solen försvann, så nu sitter jag här och huttrar! Hoppas Martin är på jobbet vid fem annars får jag ta bussen hem.

Nu ska jag dricka upp min Nutrilett chokladshake. (dagens lunch)
CiaoBella!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar