I huvudet på Cicci

Följande inlägg är händelser taget direkt ur Cicci's liv.

20 oktober 2009

Mmmm

Sitter och njuter av pianospelet som förgyller twilight filmen! Så underbar musik, önskar att man själv kunde spela piano vid såna här tillfällen!

Jobba i morgon också sen på torsdag är det kvalitetskurs och så är jag LEDIG på fredag! Ska fixa en del ärenden och så ska jag passa min underbara systerdotter i några timmar när syrran jobbar. Sen ska vi köra och våldgästa mormor. Tänkte ta med henne till Lund och strosa runt lite där, tycker det är en så mysig stad, hoppas bara vi får fint väder (eller uppehåll och vindstilla i alla fall!).

Snart fyller man 25, tänk vad tiden går fort... Snart är det väl dags för villa och barn också! Konstaterade om man hade sparat min lön i ett och ett halvt år så hade vi haft pengar till insats (eller vad det nu kallas) till ett hus. är på god väg i alla fall! Känns som man får uppoffra utlandssemestrarna bara! Springer en hel del pengar på sånt. Den som väntar på något gott!

Idag går min provanställning ut, ska försöka få tag på chefen angående anställningsavtal och sånt!

Fick ett mail angående keramikkursen som jag anmält mig till, det stod att de skulle starta en ny grupp nästa vecka och hon skulle återkomma om det fanns platser kvar. Konstigt för de meddelade mig för en månad sedan och sa att höstens kurs inte blev av då det fanns för lite intresse... Nå ja, ser i alla fall fram emot att komma igång med något! Har i alla fall börjat träna igen! *STOLT* Känns suuuuperbra!

Tjingeling!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar