I huvudet på Cicci

Följande inlägg är händelser taget direkt ur Cicci's liv.

18 januari 2010

Blogg

Jag börjar bli jäkligt less på designutbudet på blogspot,
Har funderat på att sätta mig in i Wordpress och försöka designa en egen från grunden. Tydligen kan man importera sin gamla blogg till Wordpress också!

På lördag blir det födelsedags a'la examensfest i Skanör. Sen blir det fika i Trelleborg på söndag. Så var den helgen också fullbokad! Undrar vad man ska ha på sig!?! Kanske måste bege mig ut på stan och se om man hittar något nytt fint. Jag är SÅ trött på min garderob, när man öppnar den om morgnarna för att hitta dagens outfit så tycker man att där inte är något, fast än den är så full så jag inte får in mer kläder i den(observera att jag då bara har en 60 cm bred garderob). Nä lite nya basplagg som man kan ha på jobbet hade behövts investeras!

*Åter till verkligheten*
Ciao!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar